Älskade fredagar

Så nu är det fredag (två veckor kvar, underbar). Vaknade vid ett inatt o läste medd att jag skulle skjutsa pappan vid kvar i sex imorse. Vart på skitdåligt humör och vela slå sönder närmaste ting. Ett slag i väggen och jag insåg att det gjorde för ont med flera och efter ett tag somnade jag. Vakna dock upp på bra humör sen och nu är jag hemma och har hunnit kika på SATC. Ska skicka iväg T till skolan innan jag åker och tränar. Femte och sista passet för denna vecka, kommer kännas riktigt bra när jag är klar. Sen står klippning och shopping på schemat innan jag och Ina ska ha myskväll ikväll. Fick in lön ifrån IKEA idag oxå, mycket bättre än jag trodde och jag ska bara köpa vad jag vill för pengarna. Det kan gå hur som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0