En sån där härlig fredag

Har varit en skön dag med sovmorgon, shopping och träning. Kom just ut ur duschen och sitter här i morgonrocken. Ska röja undan lite här hemma innan jag lagar ihop lite middag och inväntar Ina. Vi ska dricka vin och sedan gå ut och dansa. Förhoppningsvis hänger oxå Linda på, kan det bli bättre? Tror inte det va. Köpte även mina underbara skor på Top Shop idag. 65 procent av lönen gick direkt till dom men dom är helt underbara. Hoppas bara dom är lika underbara efter några timmar on the floor.. T shirt från Diesel, klänning ifrån H&M och lotion från Clinique hängde oxå med hem.

Känner mig även enormt taggad på denna viktnedgång, kände mig väldigt smal i provhytten på H&M.. Vi är inne på dag 6 nu och det ända jag längtar efter är nästa mål mat och inte alls efter godis som jag trodde det skulle vara. Jag tror att både för mig och Ina kommer höjdpunkten på den här kvällen att vara inatt när vi kommer hem och ska äta frukt och ägg.

Och så måste jag säga att det känns enormt skönt, väldigt skönt. Som en börda som är borta ifrån mina axlar. IM HAPPY! Jäckligt skönt att ha Linda och Ina på sidan som stöttar och lyssnar, äkta vänskap varar förevigt.

Apropå det så saknar jag Erik väldigt mycket. Han vet jag att även om vi knappt pratat på 6 månader finns han alltid där. Så fort hans tjej är veck hoppas jag att våran vänskap kan bli normal igen.

Det här har sedan 5 år tillbaka varit våran sång och nu dunkas den på högsta i mina högtalare..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0