Arbetsdagen slut

Trodde den här dagen skulle släpa sig fram med nu är det redan kväller.
Lärarna ifrån skolan ringde och sa att Talulla hade ont i öronen så det var bara att åka och hämta henne. Sen åkte jag hem och bäddade ner henne i soffan medans jag lagade spaghetti o köttfärssås till mig och Linda. Blev en riktigt god och mysig lunch. Sen plockade jag lite och vips var det dags att åka till doktorn och sen köpa medecin. Klockan var helt plötsligt efter sju och för ett tag sen kom pappan hem.

Planerna för kvällen är ändrade och om några minuter ska jag befinna mig hos Linda. Blir biljard och pubhäng med henne och  Ina . Kan blir riktigt trevligt. Har bytt ut att jag inte ska dricka till att jag ska dricka tills jag rullar hem.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0