Dygnsrytmen..

Tur att jag inte är någon känd bloggerska för fan va jag skulle få skit för fallit då, föll heter det så klart! Stuck on u.

Imorse vaknade jag innan klockan ringde, vilket betyder tjugo i åtta, det har nog inte hänt på mitt halvår här. Men nu sista veckorna då jävlar kommer man in i dygnsrytmen. Är riktigt skönt faktiskt, kanske borde skaffa ett 8-4 jobb? Skulle iof inte stå ut en minut men man får bra sömn iaf.

Klarade av ett pass på gymmet och nu får jag tänka allt jag kan att det inte är många pass kvar..
Har varit en skön dag och jag kan knappt förstå att denna måndag är slut. Önskar att det var en månad kvar så jag och Ina kunde ha en massa tid till att göra massa roliga saker som man kunde tänka tillbaka på när vardagen i Gävle slår till. Dom andra dagarna är ett minne blått nu kan jag säga och jag känner mest hat. Och ska jag vara så ärlig jag bara kan så är du en myra som är nertrampad så långt det går och det lyser igenom din "coola attityd" som faktiskt inte ens finns där.

Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0