Helgen..

Har varit en helt fantastisk helg och jag är helt slut just nu.

I fredags klippte jag mig och gjorde Northampton med Linda innan Ina Linda o jag hade middag här med tacos och vin. Var riktigt skönt att inte gå ut utan bara vara vi och prata och ha det mysigt. En riktig tjejmiddag.

Igår shoppades det och sen på kvällen vart det utgång. Sex timmar med en 4timmars dans resulterade i onda fötter och vi var bra trötta när vi hade väntat på taxin i en timme (kändes det som) för att komma fem minuter bort, där kan jag säga att jag längtar till ett "säkert" Sverige. Måste säga att det har varit en av dom mest lyckade utekvällarna jag har haft här. Öl har blivit min nya grej och det gör mig bra mycket piggare än vinet, dock vill jag bara rapa men det får man stå ut med. Vaknade upp död hemma hos Ina och sen har vi inte gjort någonting tills nu. Eller jo vi var förbi Ikea för frukost och Asda för mat och glass. Vi tog oss även ut på en 10 min lång promenad in my village.. Men det har varit den bästa söndagen någonsin i detta land, delar första platsen med när mamma o pappa var här, och vi har bara myst och njutit av att vara lediga.  Dom senaste veckorna här har varit bra pga sällskapet och jag trivs faktiskt som fisken i vatten med allt förutom jobb/boende.


Nu kommer det en spännande vecka som förhoppningsvis springer iväg.

Helgens bästa:
Har insett nu att rätt sällskap betyder allt så Ina och Linda, SÅKLART!
Helgens sämsta: Jag har blivit rädd för det manliga könet , hehe.
Helgens bästa kommentar:  " The cat is DEFINITLY gonna die". Denna kommentar  kläckte min älskade Talulla ur sig när vi insett att ett väldigt stort träd har fallit över vårat hus.
Helgens insikt: Att jag verkligen känner att jag slösat bort nästan 5 månader på att umgås med dig.

Nuu ska jag städa upp här innan jag ska se klart det sista på Save the Last Dance, sen ska jag kika på det sista SATC avsnittet- igen.

Såhär såg det ut igår

image38

Och såhär såg det ut idag på promenaden

image39

Och såhär såg det ut för nån helg sen

image40

Nu är det sängen!

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0