Lite bilder..

Jag har som sagt  haft en undebar tid med Ina och Linda vilket jag tycker ska resultera i lite härliga Englandsbilder.. Vi har faktiskt tom vår. Även om det häromdagen bestod av snö och har dom senaste dagarna restulterat i storm. En jordbävning har vi oxå hunnit med men det bästa av allt är att jag faktiskt har köpt fliflops och att jag har använt ballerina skor. Antar att det har varit varmt där hemma men inte som i mitt underbaraälskadeengland som har det bästa. Jag har bestämt att någon gång i mitt liv ska jag på riktigt bosätta (utan att vara inneboende som au pair) mig här i England. Kan helt klart tänka mig Milton Keynes så länge man bosätter sig i områderna runt där jag bor. Jag vill nämligen inte ha en modern stad utan gamla mysiga Englandsstuket. Ni kan ju avgöra själva

Det här lilla huset skulle jag inte tacka nej till..

image41

Tyvärr en dag med moln

image42

Såhär ser det ut på våran dag när det har kommit snö

 image43

Jag och Ina gör Woburn..

image44

Såhär ser det ut på våran gata, en timme efter snöfallet.

image45

Ina o jag, partykväll

image46

Lördags..

image47



Måste erkänna att jag är en dålig människa som inte har kort på Linda. Men jag har faktiskt på min kamera så dom åker in inom kort! Nu ska jag göra nått åt det här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0