Packningen

Eller det kanske lika gärna kan kallas det omöjliga?
Jag pressar, trycker, hoppar, slår och skriker! Ja jag gör verkligen allt för att ALLT ska få plats i mina väskor. Två väskor ala 32 kilo + hanbagage+ handväska är vad jag får ha med mig. Har alltså köpt till en extra väska, skulle behöva köpa en till. Det är lixom svårt att pressa när det är hårda grejer. Mest panik får jag över att saker jag lär använda idag/ikväll faktiskt ska ner imorgon. Jag hoppas att England får en köldknäpp imorgon med tanke på att jag ska bära t shirt, kofta, college tröja, skinnjacka och goosejackan. PLUS att jag ska bära fyra väskor on my own.

Wish me good luck!

Igår fick vi iaf till en fylla. Var väldigt trevligt och det kändes lite tråkigt att det var sista gången. Men vi satt iaf på puben och drack öl och pratade. Kom hem i lagom tid och vid åtta vaknade jag av Inas tele, hehe. Nu har jag tillbringat förmiddagen packandes. Ska försöka komma iväg om nån timma, måste handla Jelly Beans och likör. Nått måste jag ha med mig till mina söta föräldrar.

När ska jag fatta att jag om 24 timmar är på väg  hem?

♥ Sånna här dagar är det underbart men en vän som Ina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0