Sista arbetsdagen.

Har valt att sätta lösenord då bloggen enbart är för min skull just nu och jag vill inte att någon ska få reda på att jag på lördag faktiskt åker hem. Det ska bli en suprice!!

Så idag är det alltså sista arbetsdagen, har "ledigt" imorgon. Idag håller jag på och tvättar, städar och donar. Vill bara att tiden ska gå enormt fort, vilket den iof gör. Om 2 timmar o 15 min ska jag åka och hämta Talulla. Sen ska jag försöka få em och kvällen att gå med henne och ikväll kanske det blir en nykter utgång. Kämpar på det bästa jag kan för att det ska gå fort. Imorgon ska jag tillbringa morgonen i sängen och sen ska jag packa och städa mitt rum. Blir middag här på kvällen och sen hoppas jag vi sätter oss på en pub eller nått. Vid tolv på lördagen måste jag se till att ta mig till stationen i MK för att ta ett tag till Watford och ett vidare till Heathrow. 17,40 går planet till Arlanda men då jag åker med Brittish Airways så är det   med 99 % säkerhet försenat. Hoppas iaf på att jag är på Arlanda då mitt tåg till Gävle går vid tio. Hemma i Gävle vid halv 12, 12. Hoppas att min bror hämtar upp mig annars får jag ta en taxi hem. Kommer kännas lite ensamt om jag tar en taxi hem med tanke på att ingen möter mig och ingen är hemma. Men på söndag kommer äntligen mamma o pappa iaf.  Jag älskar att resa så det kommer bli väldigt mysigt!

Nu ska jag hänga lite tvätt o sen kanske det blir en lunch med Linda.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0