Tidsmaskin?

Just nu känns det som att jag räknar minuterna men ändå har jag inte ens förstått det än.

Har sovit dåligt två nätter irad vilket har resulterat i att jag sovit dagtid. Idag hoppade jag även över träningen då jag har en huvudvärk som inte vill ge med sig. Känner mig helt konstig i hela kroppen. Om jag inte blir bra snart kommer det resultera i massor av näsblod ellet ett svimanfall när jag kommer upp o luften. Usch, hoppas det bara är nervositet och inget allvarligt.

Imorgon hoppas jag iaf på en massa energi så jag kan träna, städa, vara världens bästa Au Pair och även ha en underbart rolig kväll.  Nu ska jag städa undan lite (för att sedan stöka till lika mycket imorgon bitti) innan jag ska kika på SATC innan jag hoppas på en skönhetsömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0